Branże

Dotacja na marketing i rozwój zagraniczny

Case studies

Jaki problem miał klient ?

Firma, z woj. śląskiego, posiadała innowacyjny produkt, lecz brakowało jej środków na promocję i reklamę, a także na udział w targach i wizyty studyjne, które mogłyby pomóc w rozwoju rynków zagranicznych.

Co zrobiliśmy ?

Przeprowadziliśmy analizę potrzeb firmy i zidentyfikowaliśmy odpowiednie unijne programy wsparcia dla przedsiębiorstw.

Wspólnie z klientem opracowaliśmy strategię promocyjną, w tym uczestnictwo w targach oraz organizację wizyt studyjnych.

Pomogliśmy w przygotowaniu wniosku o dofinansowanie, obejmującego koszty promocji i udziału w wydarzeniach branżowych.

Co zyskał klient ?

Dofinansowanie wyniosło około 450 tys. zł. Dzięki akcji promocyjnej i udziałowi w targach, firma zdobyła nowych klientów, nawiązała cenne kontakty biznesowe i zwiększyła widoczność swojego produktu na rynku, co wpłynęło na wzrost sprzedaży i rozpoznawalności firmy.

Masz pytania do autora?
Marek Brusik audytor środków z UE Zobacz inne publikacje
Newsletter Dołącz do newslettera by nie przeoczyć zmian w prawie.

    Szymon Sperling doradca podatkowy

      Masz pytania?

      Nie zwlekaj, skontaktuj się ze mną!